سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه نمی شود مپرس که آنچه شده است تو را بس است [امام علی علیه السلام]

خودمونی

 
 
سلطان سیا(شنبه 85 دی 2 ساعت 11:33 صبح )

 

                        اینو حتما بخوان

 

 

 دو هفته پیش شایعه شد که سیاوش قمیشی به دولت ایران نامه نوشته و درخواست بازگشت کرده. یکی دو تا سایت اینترنتی این خبر رو نوشته بودن . این خبرها زمانی روی سایتها نوشته شد که سیاوش در حال اجرای کنسرتهای اروپاش بود.

سیاوش: زمانی که تو این مسئله رو چند روز پیش به من گفتی و بعدش من دیدم چند نفر از دوستان روی دستگاه پیغام گیر تلفن خونه ام هم درباره همین موضوع پیغام گذاشته بودند، تصمیم گرفتم از طریق برنامه شما و صفحه اینتر نتی تون که همیشه موثق ترین منبع خبری من بوده درباره این موضوع صحبت کنم.

این حرف یک شایعه است و من هیچ نامه ای به هیچ مقامی یا حتی هیچ شخصی، چه دولتی و چه غیر دولتی مبنی بر اینکه بخوام برم ایران ننوشتم.

دلم خیلی زیاد می خواد که برم ایران و شاید تنها دلیل دوبی رفتنم هم اینه که به ایران نزدیک بشم. چون ایرانی هایی که از ایران میان اونجا بوی ایران میدن.

من وقتی ایران میرم که واقعاً بتونم آزاد و هر جوری که دلم بخواد کارم رو انجام بدم. اگر اون روز برسه حتماً به ایران میرم و کار می کنم. در غیر این صورت نخواهم رفت. حتی به کیش هم نخواهم رفت.

من از طرف آدم های دست اندرکار ، پیشنهادی داشتم که برای ۱۵ شب در کیش بخونم. رقم این پیشنهاد فوق العاده بالا بود ولی مسئله ای نبود که من حتی بخوام درباره اش فکر کنم! و گفتم نه.

چون می دونم که خیلی ها که علاقمند هستند الان یک حال بخصوصی دارند و دوست دارند بدونند آیا من دارم میرم ایران یا نه! به هر صورت این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد ، ولی متاسفانه در حال حاضر فقط در حد شایعه است.

سیاوش جان خیلی ها ذوق کرده بودند که شاید شما به ایران میری؟

اونهایی که می تونند برای عید نوروز در دوبی باشند می بینمشون و بقیه رو به امید خدا در تهران و سایر شهرستان های ایران به موقع خودش، حتماً خواهم دید.

توی کنسرت دوبی از آلبوم جدید هم خواهید خوند؟  تمام سعی من همینه.

هرچند از زمان این مصاحبه کمی گذشته ولی فکرکنم براتون جالب باشه.نظر یادتون نره.



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 3  بازدید

بازدیدهای دیروز:3  بازدید

مجموع بازدیدها: 4667  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «